...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaKsiążka młodzieżowaBeletrystykaWampiry z Morganville. Księga 7. Ostatni pocałunek.

Wampiry z Morganville. Księga 7. Ostatni pocałunek.

39,69 zł
Producent: Rachel Caine
EAN: 9788324142859
ISBN/ISSN: 978-83-241-4285-9
Produkt niedostępny
Waga:0.30 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2012r. Oprawa broszurowa. Strony 398. Format 13,0x20,5cm. Seria z list bestsellerów „New York Timesa”, która uplasowała autorkę na szczycie – obok L.J. Smith Brytyjska wytwórnia filmowa kupiła prawa do sfilmowania cyklu wydawanego w kilkunastu krajach. Ciąg dalszy przerażających i romantycznych przygód śmiertelnej siedemnastolatki w mieście wampirów. Ktoś porywa nieumarłych w Morganville. Czy śmiertelna siedemnastolatka uwolni miasto od strachu? W Morganville znikają bez śladu trzy wampiry. Claire odkrywa, że ostatnią osobą, która widziała zaginionych, jest najnowszy mieszkaniec miasta – tajemniczy Magnus. Jego obecność w Morganville niepokoi Claire, burzy jej spokój i słodkie chwile z jej chłopakiem Shane’em. Już pierwsze spotkanie z nowy przybyszem utwierdza Claire w przekonaniu, że Magnus nie jest po prostu człowiekiem. Ale czy jest wampirem, czy też czymś zupełnie innym? Jedno jest pewne – jeśli wampiry padają jego ofi arą, to czy powstrzymać go zdoła zwykła śmiertelniczka?
Wydawnictwo AMBER
Rok wydania 2012
Liczba stron 398

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.