...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

W pogoni za torebką

34,55 zł
EAN: 9788324024094
ISBN/ISSN: 978-83-240-2409-4
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (1 szt.)
Waga:0.34 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Która z nas nie marzy o tym, żeby wyglądać jak gwiazda filmowa, nosić ubrania od najlepszych projektantów, budzić podziw mężczyzn i innych kobiet? Carrie Bradshaw z Seksu w wielkim mieściedo szczęścia potrzebowała butów od Ma-nolo Blahnika, diabeł ubierał się u Prady, natomiast Victoria Beckham, Sharon Stone czy Naomi Campbell potrafiły wydać fortunę na torebkę o wdzięcznej nazwie BIRKIN. Torebka mrocznym przedmiotem pożądania? Torebka, która kosztuje tyle co mały samochód? To szaleństwo! A jednak. Co więcej, trzeba na nią czekać nawet dwa lata! Lista oczekujących jest dłu-ga, a sprzedawcy nieubłagani. Wielki świat, wielka moda, wielka ściema. Choć Michael nigdy wcześniej nie słyszał o torebce Birkin, szybko zorientował się, że wielu chciałoby ją mieć, ale niewielu może ją kupić. Postanowił przechytrzyć marke-tingowe sztuczki świata modyi obmyślił formułę, dzięki której był w stanie kupić kil-ka birkinek w jeden tydzień i sprzedać je tym, którzy o nich marzyli. Przy okazji do-wiedział się wiele o ludzkiej naturze:jak łatwo nas omamić, wzbudzić w nas sztucz-ne potrzeby, przekonać, że nowa torebka lub buty są gwarantem naszego szczęścia
Wydawnictwo ZNAK
Rok wydania 2013
Liczba stron 304

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.