...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPoradnikiUwolnij mózg od uzależnienia. Rewolucyjny program wychodzenia z nałogu.

Uwolnij mózg od uzależnienia. Rewolucyjny program wychodzenia z nałogu.

36,65 zł
EAN: 9788375541946
ISBN/ISSN: 978-83-7554-194-6
Produkt niedostępny
Waga:0.34 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2011r. Oprawa broszurowa. Strony 288. Format 13,5x20,5cm. Przełomowa praca poświęcona leczeniu alkoholizmu i narkomanii traktowanych jako schorzenia biologiczne. "Uwolnij mózg od uzależnienia" opiera się na naukowym programie, który w ciągu ostatnich dziesięciu lat pomógł tysiącom pacjentów przezwyciężyć swoje uzależnienia. Program ten łączy w sobie najlepsze metody psychoterapeutyczne z wynikami najnowszych badań nad fizjologią mózgu. Obok sprawdzonych terapii i leków oferuje metody i narzędzia opracowane w celu wyeliminowania czynników biologicznych, wpływających na zachowanie osoby uzależnionej. Dzięki temu naukowemu podejściu możesz nauczyć się panować nad fizycznymi czynnikami, które przywiązują ludzi do alkoholu i narkotyków. Istnieją silne dowody, że uzależnienie to nie defekt moralny ani niedostatek silnej woli. Jest to choroba mózgu, która może i powinna być leczona w podobny sposób jak inne przewlekłe schorzenia - cukrzyca, nadciśnienie czy astma.
Wydawnictwo CZARNA OWCA
Rok wydania 2011
Liczba stron 288

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.