...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPsychologiaUmysł mamy. Jak macierzyństwo rozwija naszą inteligencję

Umysł mamy. Jak macierzyństwo rozwija naszą inteligencję

32,97 zł
ISBN/ISSN: 978-83-7554-022-2
Produkt niedostępny
Waga:0.31 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2008
stron 344
format 12,5 x 19,5 cm
oprawa miękka


W niedalekiej całkiem przeszłości królował pogląd, poparty badaniami naukowymi, że IQ świeżo upieczonych mam jest niższe niż IQ kobiet bezdzietnych. Autorka, dziennikarka, zdobywczyni nagrody Pulitzera oraz matka dwójki dzieci, Katherine Ellison dosadnie naświetla podłoże tej opinii: ``patrzysz na ryczącą, czerwoną twarz Twojej przyszłości, która czeka Cię przez najbliższe 18 lat. Możliwe, że wyniki Twoich testów neuropsychologicznych nie są teraz Twoim priorytetem``. Ellison podbudowuje swoje tezy licznymi ciekawymi i zabawnymi anegdotami z własnego życia i z doświadczeń swoich przyjaciół i bliskich. Wg niej macierzyństwo jest niewątpliwą zaletą w kobiecym queście zdobywania mądrości i inteligencji. Umysł młodej mamy często kojarzony jest z głową wypełnioną godzinami karmień, treningami piłki nożnej, bajkami na dobranoc, a te wykluczają kreatywność i odważne pomysły. Najnowsze badania przedstawione w książce Katherine Ellison obalają ten krzywdzący stereotyp.
Wydawnictwo JACEK SANTORSKI & CO
Rok wydania 2008
Liczba stron 344

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.