...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Udany Weekend. Bruksela

20,90 zł
Producent: Praca Zbiorowa
EAN: 9788324686179
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (2 szt.)
Waga:0.18 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Bruksela to miasto często przywoływane w mediach, bo to tam tworzone są nowe europejskie prawa i ustawy. Nie jest jednak wyłącznie współczesną wieżą Babel, miejscem opanowanym przez biurokratów. To również średniowieczne uliczki, liczne deptaki, zabytki, cuda art nouveau i Atomium, dzięki czemu można ją uznać za jedno z najpiękniejszych miast w Europie. Jeśli poznamy Brukselę dokładniej, ukaże się przed nami miasto niewielkich rozmiarów, niejednorodne, trochę archaiczne, belgijskie i kosmopolityczne zarazem. Wiele jest miejsc zachęcających do odwiedzenia Brukseli, której przeszłość jest tak bogata, a zarazem tak mało znana. Ruszajcie w świat z przewodnikami Michelina! Zapraszamy w podróż po najwspanialszych regionach świata. W trzech częściach przewodnika z serii „Udany Weekend” znajdziecie niezbędne informacje o celu Waszej podróży: - informacje praktyczne – przydatne przed i w trakcie podróży - zaproszenie do podróży – część prezentująca informacje geograficzno-historyczne i kulturowe - dzielnice i zabytki - rozdział proponujący trasy zwiedzania danego miasta i opisujący interesujące miejsca
Wydawnictwo HELION
Rok wydania 2014
Liczba stron 144

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.