...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPoradnikiUdane życie-to wciąż możliwe. Jak cieszyc się każdym dniem
Wydanie 2009
stron 142
oprawa miękka
format 12,5 x 19,5 cm
Jak budować swoją własną ścieżkę życia Coraz więcej ludzi traci sens życia, wstaje, pracuje, zarabia, może nawet odnosi sukcesy, ale czy widzi celowość swoich wysiłków?! Ileż to razy słyszymy: ``Nie warto. Bez szans. Do czego mi to jest potrzebne. Tyle się trudzę i co z tego mam! To nie ma sensu!``. Nawet dzieci mają zwyczaj tak mówić. V. Albisetti, w sobie właściwym stylu, bezpośrednim i stanowczym, woła: ``Dość! Tak dłużej być nie może!``. Niezależnie od tego, co cię przykrego w życiu spotkało, jakie nieszczęście cię dotknęło, i dalej, niezależnie od tego, co cię w życiu ominęło, ile szans przeszło ci koło nosa, musisz sobie raz na zawsze uświadomić, że udane życie - to wciąż możliwe! A dlaczego? Bo życie, czyli to, co samo w sobie jest dobre, nie może być w efekcie finalnym nieudane! No sam pomyśl! Po prostu nie może!
stron 142
oprawa miękka
format 12,5 x 19,5 cm
Jak budować swoją własną ścieżkę życia Coraz więcej ludzi traci sens życia, wstaje, pracuje, zarabia, może nawet odnosi sukcesy, ale czy widzi celowość swoich wysiłków?! Ileż to razy słyszymy: ``Nie warto. Bez szans. Do czego mi to jest potrzebne. Tyle się trudzę i co z tego mam! To nie ma sensu!``. Nawet dzieci mają zwyczaj tak mówić. V. Albisetti, w sobie właściwym stylu, bezpośrednim i stanowczym, woła: ``Dość! Tak dłużej być nie może!``. Niezależnie od tego, co cię przykrego w życiu spotkało, jakie nieszczęście cię dotknęło, i dalej, niezależnie od tego, co cię w życiu ominęło, ile szans przeszło ci koło nosa, musisz sobie raz na zawsze uświadomić, że udane życie - to wciąż możliwe! A dlaczego? Bo życie, czyli to, co samo w sobie jest dobre, nie może być w efekcie finalnym nieudane! No sam pomyśl! Po prostu nie może!
Wydawnictwo
JEDNOŚĆ
Rok wydania
2009
Liczba stron
142
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.