...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

U źródła naszych myśli.

35,28 zł
Producent: Andrew Koob
EAN: 9788375082357
ISBN/ISSN: 978-83-7508-235-7
Produkt niedostępny
Waga:0.31 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2010r.
Oprawa broszurowa.
Strony 214.
Format 14,5x20,5cm.

Na pewno słyszeliście o neuronach, które od dawna uważano za komórki odgrywające kluczową rolę w procesie myślenia i odczuwania oraz zawiadujące ponoć wszystkimi funkcjami naszego mózgu. Prawdą jest jednak, że neurony stanowią jedynie 10% naszych komórek mózgowych. Czym więc zajmuje się pozostałe 90%? Jeszcze do niedawna naukowcy gubili się w domysłach. Dziś, odkrywszy prawdziwe funkcje od dawna lekceważonych komórek glejowych, ze zdumieniem dochodzą do wniosku, że to właśnie komórki glejowe umożliwiają ciągły rozwój mózgu, dając mu zdolności adaptacyjne, w stopniu o wiele większym niż wyobrażali to sobie naukowcy. Czy subtelny związek pomiędzy komórkami glejowymi a nowotworami mózgu może zmienić metody leczenia? Czy to możliwe, że komórki glejowe wpływają na każdą naszą myśl i sen? Czy rzeczywiście istnieje współzależność pomiędzy komórkami glejowymi a inteligencją? Na te pytania odpowiada Andrew Kobb wyczerpująco, obrazowo i z ogromną fantazją. U źródeł naszych myśli to niezwykła lektura, która może się okazać kluczem do zrozumienia pojęć takich jak inteligencja, kreatywność czy wyobraźnia.
Wydawnictwo SONIA DRAGA
Liczba stron 214
Rok wydania 2010

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.