...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPedagogikaTrwałość i zmiana w pedagogice specjalnej

Trwałość i zmiana w pedagogice specjalnej

27,56 zł
EAN: 9788362015078
ISBN/ISSN: 978-83-6201-507-8
Produkt niedostępny
Waga:0.28 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2009 Książka upamiętnia jubileusz 50-lecia utworzenia Katedry Pedagogiki Specjalnej na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego, który przypadł w roku 2008. Autorzy poszczególnych artykułów dokumentujš wiele zmian, które zaszły w tej nauce. Jak podkre liły redaktorki zbioru, z nauki skupionej na edukacji dzieci z niektórymi postaciami niepełnosprawno ci stała się ona dyscypliną obejmującą człowieka niepełnosprawnego w różnych sytuacjach życiowych i we wszystkich etapach cyklu życia. Rozszerzył się zakres metod stosowanych w rewalidacji osób niepełnosprawnych. Wszystkie te przemiany były widoczne i są nadal dostrzegalne w dorobku jej twórców - zaliczanych do grona klasyków pedagogiki specjalnej związanych z Katedrą Pedagogiki Specjalnej na Uniwersytecie Warszawskim - Marii Grzegorzewskiej, Stanisława Jedlewskiego, Janiny Doroszewskiej, Aleksandra Hulka. Świadczy o tym również wkład pracy kolejnych Kierowników Katedry - Grażyny Dryżałowskiej, a następnie i Hanny Żuraw oraz wysiłek jej pracowników i osób zaprzyjaźnionych.
Wydawnictwo WYDAWNICTWO AKADEMICKIE ŻAK
Rok wydania 2009

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.