...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Trening siłowy

31,40 zł
EAN: 9788377731642
ISBN/ISSN: 978-83-7773-164-2
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (3 szt.)
Waga:0.40 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Trening siłowy, zwany także treningiem o wysokiej intensywności (w skrócie HIT), jest receptą na sukces wielu kulturystów. Ale wcale nie trzeba być kulturystą, żeby czerpać korzyści z tej metody ćwiczeń. Książka ta jest pierwszym podręcznikiem treningowym, dzięki któremu każdy będzie mógł zadbać o piękną sylwetkę i zredukować tkankę tłuszczową. Do poprawienia wyglądu i kondycji wystarczą dwa krótkie treningi w tygodniu, składające się z zestawu ćwiczeń powtarzanych w odpowiedniej sekwencji. Jurgen Giessing, specjalista od medycyny sportowej, proponuje programy treningowe dla mężczyzn i kobiet. Są one pomyślane tak, by treningi można było przeprowadzać w domu i na siłowni lub w klubie fitness. Wszystkie ćwiczenia zostały szczegółowo opisane i sfotografowane. Autor wskazuje także, które mięśnie są silniej zaangażowane podczas wykonywania konkretnych ćwiczeń. Podpowiada także, co można zrobić, by trening był jeszcze skuteczniejszy. Trening siłowy to szybka droga do idealnej sylwetki!
Wydawnictwo RM
Wydawnictwo RM
Wydawnictwo RM
Rok wydania 2013
Rok wydania 2013
Rok wydania 2013
Liczba stron 216
Liczba stron 216
Liczba stron 216

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.