...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaPsychologiaTrendologia. Niezbędny przewodnik po przełomowych ideach.
Wydanie 2010r.
Oprawa miękka.
Strony 190.
Format 12,5x19,5cm.
Nie masz pojęcia, o co chodzi, gdy mowa o "mądrości tłumów" lub "ekonomii doświadczeń"? Boisz się, że na przyjęciu u znajomych znów nie będziesz wiedział, kim są "liberalny paternalista", "slacktywista" czy "transhumanista"? Nie zdążyłeś przeczytać "Długiego ogona", "Punktu przełomowego", "Masy krytycznej" i innych książek, o których wszyscy mówią? Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi "tak", to znaczy, że potrzebna ci "Trendologia" - niezbędnik pokazujący przełomowe idee kształtujące XXI wiek. "Trendologia" to nowa książka w serii "Punkty przełomowe", w której ukazał się już m.in. bestseller Malcolma Gladwella "Poza schematem". Sekrety ludzi sukcesu. W serii będą się ukazywać książki odkrywcze, przełomowe, pokazujące najnowsze osiągnięcia z dziedziny marketingu, nauk społecznych, a także opisujące najbardziej palące zagadnienia otaczającej nas rzeczywistości. Seria "Punkty przełomowe" uczy myśleć inaczej.
Oprawa miękka.
Strony 190.
Format 12,5x19,5cm.
Nie masz pojęcia, o co chodzi, gdy mowa o "mądrości tłumów" lub "ekonomii doświadczeń"? Boisz się, że na przyjęciu u znajomych znów nie będziesz wiedział, kim są "liberalny paternalista", "slacktywista" czy "transhumanista"? Nie zdążyłeś przeczytać "Długiego ogona", "Punktu przełomowego", "Masy krytycznej" i innych książek, o których wszyscy mówią? Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi "tak", to znaczy, że potrzebna ci "Trendologia" - niezbędnik pokazujący przełomowe idee kształtujące XXI wiek. "Trendologia" to nowa książka w serii "Punkty przełomowe", w której ukazał się już m.in. bestseller Malcolma Gladwella "Poza schematem". Sekrety ludzi sukcesu. W serii będą się ukazywać książki odkrywcze, przełomowe, pokazujące najnowsze osiągnięcia z dziedziny marketingu, nauk społecznych, a także opisujące najbardziej palące zagadnienia otaczającej nas rzeczywistości. Seria "Punkty przełomowe" uczy myśleć inaczej.
Wydawnictwo
ZNAK
Rok wydania
2010
Liczba stron
190
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.