...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPsychologiaTrendologia. Niezbędny przewodnik po przełomowych ideach.

Trendologia. Niezbędny przewodnik po przełomowych ideach.

31,40 zł
Producent: James Harkin
EAN: 9788324012947
ISBN/ISSN: 978-83-240-1294-7
Produkt niedostępny
Waga:0.20 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2010r.
Oprawa miękka.
Strony 190.
Format 12,5x19,5cm.
Nie masz pojęcia, o co chodzi, gdy mowa o "mądrości tłumów" lub "ekonomii doświadczeń"? Boisz się, że na przyjęciu u znajomych znów nie będziesz wiedział, kim są "liberalny paternalista", "slacktywista" czy "transhumanista"? Nie zdążyłeś przeczytać "Długiego ogona", "Punktu przełomowego", "Masy krytycznej" i innych książek, o których wszyscy mówią? Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi "tak", to znaczy, że potrzebna ci "Trendologia" - niezbędnik pokazujący przełomowe idee kształtujące XXI wiek. "Trendologia" to nowa książka w serii "Punkty przełomowe", w której ukazał się już m.in. bestseller Malcolma Gladwella "Poza schematem". Sekrety ludzi sukcesu. W serii będą się ukazywać książki odkrywcze, przełomowe, pokazujące najnowsze osiągnięcia z dziedziny marketingu, nauk społecznych, a także opisujące najbardziej palące zagadnienia otaczającej nas rzeczywistości. Seria "Punkty przełomowe" uczy myśleć inaczej.
Wydawnictwo ZNAK
Rok wydania 2010
Liczba stron 190

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.