...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePodręcznikiNauka zawoduTowar jako przedmiot handlu Prowadzenie sprzedaży Podręcznik Tom 1

Towar jako przedmiot handlu Prowadzenie sprzedaży Podręcznik Tom 1

28,35 zł
EAN: 9788362325689
ISBN/ISSN: 978-83-62325-68-9
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (23 szt.)
Waga:0.52 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Podręcznik podzielony jest na trzy części. W części pierwszej OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA TOWARÓW opisano: asortyment towarowy, jakość, magazynowanie, transport, opakowanie, oznakowanie i konserwację towarów.  W części drugiej CHARAKTERYSTYKA TOWAROZNAWCZA ŻYWNOŚCI przedstawiono: mleko i przetwory mleczne, mięso i przetwory mięsne, drób i przetwory drobiowe, jaja, ryby i przetwory rybne, tłuszcze, owoce, warzywa, grzyby i ich przetwory, ziemniaki i przetwory ziemniaczane, zboża i przetwory zbożowe, cukier, miód i wyroby cukiernicze, koncentraty spożywcze, używki i przyprawy roślinne oraz napoje alkoholowe i bezalkoholowe. W części trzeciej CHARAKTERYSTYKA TOWAROZNAWCZA ARTYKUŁÓW NIEŻYWNOŚCIOWYCH opisano: szkło i wyroby ze szkła, wyroby ceramiczne, surowce i wyroby włókiennicze, skórę i wyroby skórzane, papier i wyroby papiernicze, artykuły chemii gospodarczej, wyroby kosmetyczne i perfumeryjne oraz tworzywa sztuczne.
Wydawnictwo EMPI2
Rok wydania 2013
Liczba stron 324

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.