...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaHistoriaTo była bardzo dobra telewizja. Część 1: Misja emisji.

To była bardzo dobra telewizja. Część 1: Misja emisji.

62,90 zł
EAN: 9788377790106
ISBN/ISSN: 978-83-7779-010-6
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (4 szt.)
Waga:0.98 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Wydanie 2012r. Oprawa twarda. Strony 528. Format 16,5x23,5cm. Ta książka poświęcona jest polskiej telewizji czy raczej Telewizji Polskiej, a przede wszystkim jej ludziom: ich śmiałym pomysłom, uporowi, wytrwałości, konsekwencji, ambicji, talentowi. Opowiada o tych, którzy tworzyli ją od samego początku, a potem próbowali realizować misję, choć rzadko bywało łatwo . Mówi też o niepowodzeniach, pomykach, wpadkach, nawet klapach, bez których sukces smakuje gorzej, a przynajmniej inaczej. Czemu ta książka nie jest ani encyklopedią, ani kompendium, ani wademekum? Przede wszystkim dlatego, że Autor przypomina w niej ludzi, a nie stanowiska, jakie pełnili; audycje – nie redakcje, które je przygotowywały; nie interesują go żadne struktury organizacyjne, skomplikowane sieci wzajemnych zależności, układy władzy – tylko to, co dociera do telewidza. PROGRAM! Obraz i dźwięk powiązane ze sobą talentem TWÓRCÓW . Jest to próba pokazania tego, co w tej telewizji było najlepszego. Krytykę zostawiamy innym.
Wydawnictwo MG
Rok wydania 2012
Liczba stron 528

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.