...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Thorgal. Kah-Aniel. Tom 34

24,15 zł
Producent: Yves Sente
EAN: 9788323761839
ISBN/ISSN: 978-83-237-6183-9
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (17 szt.)
Waga:0.19 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Trzydziesta czwarta część serii fantasy opowiadającej o przygodach Thorgala Aegirssona, szlachetnego wojownika wychowanego pośród wikingów Północy. Thorgal wraz z zaufanym Petrowem oraz młodą Lehlą i ocaloną niewolnicą Salumą dopływają do krańca wschodniego szlaku kupieckiego. Teraz rozciągają się przed nimi pustynie krain Arabów. Właśnie gdzieś tam magowie z tajemniczego Czerwonego Bractwa uprowadzili synka Aegirssona, Aniela. Kiedy wiking dowiaduje się, do czego Aniel jest potrzebny czarownikom, uświadamia sobie, że zostało mu niewiele czasu na ocalenie dziecka. Misja ta okaże się jednak znacznie trudniejsza, niż Thorgal przypuszczał, gdyż jego syn został wciągnięty w skomplikowaną rozgrywkę między Czerwonym Bractwem a kalifem Bag Dadhu i sułtanem łowców niewolników. Seria Thorgal jest obecnie tworzona przez urodzonego w 1964 roku belgijskiego scenarzystę Yves’a Sente’a oraz wybitnego polskiego grafika Grzegorza Rosińskiego, znanego z wielu cykli fantasy i science fiction, takich jak Yans czy Skarga Utraconych Ziem. Wcześniej Sente i Rosiński współpracowali przy miniserii Zemsta hrabiego Skarbka.
Wydawnictwo EGMONT
Rok wydania 2013
Liczba stron 48

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.