...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPozostałeEdukacjaTerapia w resocjalizacji część 1 - ujęcie teoretyczne

Terapia w resocjalizacji część 1 - ujęcie teoretyczne

40,79 zł
EAN: 9788362015016
ISBN/ISSN: 978-83-62015-01-6
Produkt niedostępny
Waga:0.38 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2009 oprawa miękka stron 310 Przedstawione w pierwszym tomie cyfry szokują. Pokazują, że z każdym rokiem wzrasta liczba dzieci i młodzieży wchodzącej w konflikt z prawem. Co zatem robić, by temu zapobiec? Jak pomóc młodym ludziom, ich rodzicom, nauczycielom i wychowawcom? Wizje swoje na ten temat przedstawia ponad 20 autorów, przedstawicieli polskich uczelni zajmujących się problemami resocjalizacji. Proponują różne formy działania: poprzez pracę, uprawianie sportu, działalność artystyczną, czytelnictwo i tym podobne. Podstawowym warunkiem jej oddziaływania jest pozytywny stosunek do niej osób poddanych resocjalizacji. Dla kogo przeznaczona jest ta książka? Można stwierdzić, że adresatów jest wielu. Przede wszystkim wychowawcy w zakładach poprawczych i karnych, pracownicy opieki w urzędach, wychowawcy i nauczyciele, a także rodzice. By zapobiegać rozwojowi przestępczości trzeba najpierw zapoznać się z problemem. I to jest podstawowe przesłanie tej książki.
Wydawnictwo WYDAWNICTWO AKADEMICKIE ŻAK
Liczba stron 310
Rok wydania 2009

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.