...jest pusty
Wydanie 2008
stron 148
format 14,5 x 20,5 cm
oprawa broszurowa
Codziennie nie tylko media, lecz także nasi przyjaciele i krewni opowiadają nam historie ludzi, którzy wyszli cało z niebezpiecznych sytuacji, uniknęli śmierci pośród różnych kataklizmów, pokonali poważne schorzenia, czy tez osiągnęli konkretne cele życiowe i wszytko to zawdzięczają modlitwie. W tej książę dr Joseph Murphy przedstawia sprawdzone techniki psychologiczne, których zastosowanie pomogło wielu ludziom na całym świecie. Czytając ją przekonasz się, na przykładach wziętych z życia, w jaki sposób modlitwa przywróciła harmonię w rozpadających się małżeństwach, pomogła pokonać takie czy inne przeciwności losu, przetrwać zał i smutek, a także rozwiązać różne życiowe problemy. Bez względu na to, jaką religię wyznajesz, książka ta nauczy cię takiej modlitwy, która otworzy twoją podświadomości na bogactwo Nieskończonej Mądrości, kierującej naszym życiem.
stron 148
format 14,5 x 20,5 cm
oprawa broszurowa
Codziennie nie tylko media, lecz także nasi przyjaciele i krewni opowiadają nam historie ludzi, którzy wyszli cało z niebezpiecznych sytuacji, uniknęli śmierci pośród różnych kataklizmów, pokonali poważne schorzenia, czy tez osiągnęli konkretne cele życiowe i wszytko to zawdzięczają modlitwie. W tej książę dr Joseph Murphy przedstawia sprawdzone techniki psychologiczne, których zastosowanie pomogło wielu ludziom na całym świecie. Czytając ją przekonasz się, na przykładach wziętych z życia, w jaki sposób modlitwa przywróciła harmonię w rozpadających się małżeństwach, pomogła pokonać takie czy inne przeciwności losu, przetrwać zał i smutek, a także rozwiązać różne życiowe problemy. Bez względu na to, jaką religię wyznajesz, książka ta nauczy cię takiej modlitwy, która otworzy twoją podświadomości na bogactwo Nieskończonej Mądrości, kierującej naszym życiem.
Wydawnictwo
KOS
Rok wydania
2008
Liczba stron
148
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.