...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Tekst naukowy i jego przekład

40,95 zł
Producent: Praca Zbiorowa
EAN: 9788324226375
ISBN/ISSN: 97883-242-2637-5
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (5 szt.)
Waga:0.34 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Niniejsza antologia stanowi przegląd prac dotyczących tekstu naukowego w perspektywie dyskursywnej i translatorycznej. Reprezentujący różne dziedziny humanistyki autorzy przedstawiają różne podejścia teoretyczne i metody badawcze, podkreślając złożony charakter tego, czym jest tekst naukowy, jego interakcje z innymi gatunkami i dyskursami. Zawarte w tomie artykuły pokazują historyczne, ideologiczne i polityczno-społeczne uwarunkowania komunikacji naukowej w obszarze humanistyki; wskazują na interdyskursywne, międzygatunkowe i instytucjonalne uwikłania tekstów naukowych; opisują wyzwania kognitywne, jakie stawia tworzenie i przekaz wiedzy naukowej; skupiają się na kwestiach warsztatowych; wskazują na przepływy pomiędzy tym, co daje się analizować jako krytyka przekładu a hermeneutyka czy krytyczna analiza dyskursu. Niniejszy zbiór przeznaczony jest dla językoznawców, filologów, a także dla przedstawicieli szerokiego nurtu nauk humanistycznych i społecznych zainteresowanych komunikacją naukową w płynnym świecie dziedzin, języków i metajęzyków nauki.
Wydawnictwo UNIVERSITAS
Liczba stron 276
Rok wydania 2015

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.