...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPozostałeEdukacjaTechnologie informacyjne a zmiany współczesnej edukacji

Technologie informacyjne a zmiany współczesnej edukacji

29,40 zł
EAN: 9788378506942
ISBN/ISSN: 978-83-7850-694-2
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (2 szt.)
Waga:0.25 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Proces nauczania, wykorzystywane w nim narzędzia, kontakt pomiędzy nauczycielem a uczniem są przedmiotem uwagi zarówno nauczycieli, jak i rodziców, decydentów oświaty oraz samych uczniów. Dyskusja o procesie kształcenia toczy się wielowątkowo. Tak dzieje się od dawna, co sprzyja skuteczności i efektywności procesu. Głosy pojawiające się w ostatnim czasie są jednak pełne niepokoju. Dzieje się tak z powodu nadzwyczajnej szybkości przemian społeczno-kulturowych wywołanych w dużej mierze przez rozwój teleinformatyki. Tworzy się i udostępnia ogromną ilość informacji. Wielość sposobów docierania do nich prowadzi do problemów selekcji i wyboru. Całość przemian wpływa znacząco na rzeczywistość edukacyjną, zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Wymaga to dostosowania sposobów nauczania i wychowania. Inercja systemu oświaty i trwałość postaw nie pozwalają na gwałtowne reakcje, których potrzeba - w mniej lub bardziej określony sposób - dostrzegana jest przez osoby związane z edukacją. Owa dostrzeżona, nieokreślona potrzeba oraz występujący brak zrozumienia całości procesu zmian powodują, że wielu nauczycieli i wiele innych osób ze środowiska edukacyjnego odczuwa niepokój lub frustrację. Jest to niekorzystne zarówno dla procesu nauczania, jak i dla samych nauczycieli. W rozdziale tym, będącym swojego rodzaju wstępem do książki, spróbuję wskazać i krótko omówić najistotniejsze problemy oraz obszary wymagające uwagi i działania w szeroko rozumianym procesie nauczania. Inwentarz tego rodzaju kwestii - poruszanych niejednokrotnie, lecz rozproszonych w rozmaitych publikacjach - stać się może przewodnikiem dla nauczycieli i rodziców uczniów. Istotność problemów, jak również konieczność działań zostaną dostrzeżone, być może, także przez instytucje, których działania mają bezpośredni lub pośredni wpływ na edukację w Polsce. Obserwowane, towarzyszące zmianom zjawiska nie są charakterystyczne tylko dla naszego kraju. Są to problemy, przed którymi stają nauczyciele w większości państw świata. Omawiane obszary przenikają się, ich wyszczególnienie służy ułatwieniu zrozumienia całości obrazu.
Wydawnictwo IMPULS
Liczba stron 158
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.