...jest pusty
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePodręcznikiNauka zawoduTechnika w produkcji cukierniczej Podręcznik do nauki zawodu Cukiernik / REA
Podręcznik przeznaczony do nauczania zawodu „cukiernik” na poziomie zasadniczej szkoły zawodowej i szkoły policealnej. Opracowany zgodnie z podstawą programową i standardami wymagań egzaminacyjnych. Dopuszczony przez MEN do użytku szkolnego.
Zawiera najważniejsze informacje dotyczące budowy, zasad działania oraz eksploatacji nowoczesnych maszyn i urządzeń stosowanych w produkcji cukierniczej. Składa się z 18 rozdziałów omawiających wyczerpująco poszczególne zagadnienia, m.in.: rysunek techniczny, części maszyn, urządzenia chłodnicze, organizację zakładu ciastkarskiego, piece cukiernicze. Przygotowany w sposób jasny i przystępny stanowi niezwykle cenne źródło wiedzy dla uczniów i słuchaczy kształcących się zawodzie cukiernika.
Podręcznik ma bardzo atrakcyjną szatę graficzną, zawiera wiele kolorowych ilustracji, tabel, schematów i wykresów, które pomogą szybko i efektywnie przyswoić wiedzę dotyczącą np.:
– rysunku technicznego, materiałów konstrukcyjnych i części maszyn;
– podstawowych wiadomości z elektrotechniki;
– aparatury kontrolno-pomiarowej;
– urządzeń chłodniczych;
– transportu wewnętrznego;
– organizacji zakładu ciastkarskiego;
– urządzeń do przygotowania surowców i półproduktów;
– narządzi ręcznych oraz maszyn i urządzeń do wytwarzania i obróbki ciasta;
– pieców cukierniczych oraz urządzeń do smażenia i pieczenia;
– urządzeń do produkcji lodów;
– urządzeń do glazurowania, żelowania, oblewania, krojenia, pakowania wyrobów cukierniczych i mycia pojemników;
– mechanizacji produkcji cukierniczej;
– maszyn i urządzeń do produkcji karmelków;
– gospodarki energetycznej i wodno-ściekowej;
– zasad udzielania pomocy przedlekarskiej ofiarom wypadków przy pracy.
Wydawnictwo
WSIP
Rok wydania
2013
Liczba stron
212
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.