...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePodręcznikiTechnikumTechnik informatyk. Systemy operacyjne i sieci komputerowe. Podręcznik cz.2

Technik informatyk. Systemy operacyjne i sieci komputerowe. Podręcznik cz.2

43,47 zł
EAN: 9788302112676
ISBN/ISSN: 978-83-02-11267-6
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (3 szt.)
Waga:0.44 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Podręcznik przeznaczony do nauki w zawodzie technik informatyk na poziomie technikum i szkoły policealnej. Książka zawiera podstawy wiedzy o: systemach komputerowych, dobieraniu systemu operacyjnego dla określonych potrzeb, obsługiwaniu, instalowaniu oraz konfigurowaniu systemów operacyjnych. W części drugiej przedstawiono: instalację wielodostępnego systemu Unix/Linux oraz jego pracę w sieci, programy użytkowe, administrowanie systemem operacyjnym, budowę sieci komputerowych, protokoły sieciowe TCP/IP, adresowanie IP, sieć Internet, administrowanie serwerem sieci lokalnej. Po każdym rozdziale są umieszczone pytania sprawdzające, zadania do samodzielnego wykonania oraz test. Na końcu zamieszczony jest słownik pojęć oraz wykaz skrótów z zakresu systemów operacyjnych. Do książki dołączono płytę CD-ROM, na której znajdują się dodatkowe materiały, m.in. prezentacje multimedialne, programy narzędziowe i inne materiały uzupełniające.
Wydawnictwo WSIP
Rok wydania 2009
Liczba stron 296

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.