...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePodręcznikiNauka zawoduTechnik hotelarstwa Organizacja współczesnej recepcji hotelowej Kwalifikacja T.11 podręcznik cz.2

Technik hotelarstwa Organizacja współczesnej recepcji hotelowej Kwalifikacja T.11 podręcznik cz.2

36,75 zł
EAN: 9788379306633
ISBN/ISSN: 978-83-7930-663-3
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (2 szt.)
Waga:0.31 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Organizacja współczesnej recepcji hotelowej. Część 2 jest podręcznikiem dla uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa i przygotowujących się do egzaminu z kwalifikacji zawodowej T.11. W publikacji znajdują się standardy związane z obsługą gości, którzy przyjeżdżają i wyjeżdżają z hotelu. Przedstawiona jest organizacja pracy w recepcji, procedury wspomagające system obsługi gości, a także zaprezentowane są druki i formularze obowiązujące w hotelu. Dodatkowo opisane są urządzenia i narzędzia używane we współczesnej recepcji. Publikacja zawiera ciekawe ćwiczenia, dzięki którym uczeń nauczy się praktycznych sposobów przyjmowania, obsługiwania i wymeldowywania gości hotelowych. Każdy rozdział podręcznika został wzbogacony branżowym słownictwem i zwrotami w języku angielskim, które pomogą poznać terminologię i zwroty stosowane hotelarstwie na całym świecie
Wydawnictwo DIFIN
Rok wydania 2015
Liczba stron 198

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.