...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPoradnikiSztuka szczęśliwego życia we dwoje

Sztuka szczęśliwego życia we dwoje

26,15 zł
EAN: 9788380210158
ISBN/ISSN: 978-83-8021-015-8
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (14 szt.)
Waga:0.24 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Bez wątpienia małżeństwo uszczęśliwia. Problem w tym, że nawet gdy początkowo jest wspaniale, to nasze szczęście wynikające z faktu, że się pobraliśmy, nie będzie trwać tak długo, jak sądzimy. Według badań wzrost poczucia szczęścia w małżeństwie jest odczuwany średnio tylko przez pierwsze dwa lata. Później, gdy partner okazuje się nie dawać nam takiego szczęścia, jakiego oczekiwaliśmy, często myślimy, że coś jest z nami nie tak. Nie jesteśmy w tym odosobnieni – to naturalna dynamika miłości. Małżeństwo, gdy nim dobrze pokierujemy, może przyczynić się do naszego szczęścia bardziej, niż się powszechnie uważa.
Książka pomaga podtrzymać puls szczęścia w każdym związku, przywołując praktyczne strategie działania i zasady, oparte na wielu solidnych badaniach, które przetrwały próbę czasu. Coraz więcej badań z dziedziny neurobiologii i psychologii potwierdza związek między udanym małżeństwem a określonymi zachowaniami, które mają na celu zwiększenie poczucia szczęścia.
Wydawnictwo WYDAWNICTWO M
Rok wydania 2015
Liczba stron 224

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.