...jest pusty
Wydanie 2010r.
Oprawa twarda.
Strony 324.
Format 13,5x20,5cm.
Czy ktoś wie, co to jest arachibutryfobia? To lęk przed masłem orzechowym przyklejającym się do podniebienia. Bohaterowie Szkoły Strachu udowadniają, że bać się można się prawie wszystkiego. Ale też, że można z tym walczyć! Madeleine czuje strach przed owadami, przede wszystkim pająkami; Lulu ma klaustrofobię; Garrisona paraliżuje lęk przed dużymi zbiornikami wodnymi; a Theo jak na nastolatka zbyt często myśli o śmierci. Żeby pomóc w przezwyciężeniu tych fobii, rodzice wysyłają ich na wakacje do Szkoły Strachu, prowadzonej przez tajemniczą panią Wellington. Dzieci ogarnia przerażenie na myśl, że w tej dziwnej szkole będą musiały spędzić dwa miesiące - w dodatku jako jedyni jej uczniowie. A wystraszą się jeszcze bardziej, gdy dowiedzą się, co naprawdę je czeka... Szkoła Strachu to książka dla dzieci, które przekonały się, co to strach i lęk, i tych, które nie chcą się już więcej bać.
Czy ktoś wie, co to jest arachibutryfobia? To lęk przed masłem orzechowym przyklejającym się do podniebienia. Bohaterowie Szkoły Strachu udowadniają, że bać się można się prawie wszystkiego. Ale też, że można z tym walczyć! Madeleine czuje strach przed owadami, przede wszystkim pająkami; Lulu ma klaustrofobię; Garrisona paraliżuje lęk przed dużymi zbiornikami wodnymi; a Theo jak na nastolatka zbyt często myśli o śmierci. Żeby pomóc w przezwyciężeniu tych fobii, rodzice wysyłają ich na wakacje do Szkoły Strachu, prowadzonej przez tajemniczą panią Wellington. Dzieci ogarnia przerażenie na myśl, że w tej dziwnej szkole będą musiały spędzić dwa miesiące - w dodatku jako jedyni jej uczniowie. A wystraszą się jeszcze bardziej, gdy dowiedzą się, co naprawdę je czeka... Szkoła Strachu to książka dla dzieci, które przekonały się, co to strach i lęk, i tych, które nie chcą się już więcej bać.
Wydawnictwo
WAB
Rok wydania
2010
Liczba stron
324
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.