...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPoradnikiSzczęście młodego umysłu. Nauki Dalajlamy

Szczęście młodego umysłu. Nauki Dalajlamy

26,15 zł
EAN: 9788324682690
ISBN/ISSN: 978-83-246-8269-0
Produkt niedostępny
Waga:0.18 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Młodość bez rozterek Okres nastoletni stanowi w pewnym sensie punkt wyjścia do dalszego życia. To czas kształtowania osobowości, moralności, poglądów. To okres wyboru drogi życiowej – tematy, którymi się wówczas zainteresujesz, mogą skłonić Cię do podjęcia konkretnych studiów, wpłynąć na to, jak potoczy się Twoja kariera zawodowa i jaka będzie Twoja postawa wobec siebie i innych. Młodość to właściwy moment na zadawanie metafizycznych i egzystencjalnych pytań oraz poszukiwanie odpowiedzi. Pytasz wówczas: „Dlaczego? Jak? Po co? Czy to sprawiedliwe? Dobre? Słuszne?”. Kwestionujesz uznane wcześniej autorytety, ale równocześnie szukasz nowych. Dla milionów ludzi autorytetem i przewodnikiem życiowym jest Dalajlama. Jego dobroć, zaangażowanie w problemy świata, otwartość na innych sprawiają, że chcemy go słuchać i wyciągać wnioski z nauk, jakie nam daje. Szczególnie prawdy, jakie kieruje do młodych, są warte uwagi. Może dzięki nim uda Ci się oszczędzić sobie zamętu i bolesnych doświadczeń?
Wydawnictwo HELION
Rok wydania 2014
Liczba stron 32

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.