...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaLogopedia, dysleksja, dysortografiaSzablony. Zestaw 2. Witraże, fantazyjne dekoracje klasy.

Szablony. Zestaw 2. Witraże, fantazyjne dekoracje klasy.

25,20 zł
EAN: 9788389807953
ISBN/ISSN: 978-83-8980-795-3
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (11 szt.)
Waga:0.26 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Wydanie 2010r. Oprawa broszurowa. Strony 42. Format 21,5x30,5cm. Zestaw kart pracy "Szablony" zawiera zbiór prostych rysunków o różnej tematyce, przeznaczonych dla nauczycieli jako pomoc w zajęciach dydaktycznych. Rysunki służą do kolorowania (kredkami, flamastrami, farbami), wycinania, wyklejania plasteliną i t.p. Można je pomniejszać i powiększać. Odpowiednio ozdobione służą do dekoracji klas i korytarzy szkolnych. Szablony są pomocne w pracy z dziećmi z trudnościami edukacyjnymi, w zajęciach usprawniających percepcję wzrokowo- ruchową, w ćwiczeniach manualnych oraz wspomagających rozwój motoryki. Zestaw 2 zawiera 15 rysunków przygotowanych tak, aby można je było wykorzystać także w formie witraży (między innymi choinka, gwiazdka, serca, balonik, aniołek), oraz 27 rysunków o różnej tematyce - stokrotka, krokus, ślimak, biedronka, sowa, bałwan, słońce, grzyb, muchomor, samolot, żaglówka, i t.p.
Wydawnictwo WYDAWNICTWO WIR
Rok wydania 2010
Liczba stron 42

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.