...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Świat na brudno. Szkice o poezji i krytyce

31,40 zł
EAN: 9788374695985
ISBN/ISSN: 978-83-7469-598-5
Produkt niedostępny
Waga:0.29 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2007
format 12,5 x 19,5 cm
stron 368
oprawa miękka


„Świat na brudno. Szkice o poezji i krytyce” to silva rerum, w której znaleźć można wypowiedzi bardzo się różniące: artykuły o charakterze akademickim, ujęcia panoramiczne i syntezy, a obok nich - krytycznoliterackie domysły, szkice szkiców, polemiki, recenzje oraz komentarze do życia literackiego. Ów las tekstów nie rośnie jednak dziko. Porządkują go podstawowe dla Śliwińskiego pytania: gdzie dzisiaj jest miejsce poezji? gdzie w poezji jest miejsce rzeczywistości? jak wiersze opierają się wpływowi rynku, polityki i mediów? Tytułowy świat na brudno nie jest, zdaniem autora, światem gorszym. Przeciwnie! Wielość języków, niesforne bogactwo wrażliwości, krytycyzm i opór stawiany przez poetów gotowym receptom na życie i sztukę, wszystko to daje liryce polskiej siłę przetrwania. Śliwiński bywa nieufny wobec starych i nowych wielkości, niecierpliwy, a nawet niesprawiedliwy, lecz nigdy nie jest do poezji zniechęcony. „Czytanie wierszy jest dla mnie niekończącą się wyprawą w nieznane, do której zapraszam Czytelnika tej książki” – mówi.
Wydawnictwo PRÓSZYŃSKI I S-KA
Rok wydania 2007
Liczba stron 368

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.