...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaZdrowie i urodaŚw. Hildegarda z Bingen - Praktyczny poradnik zdrowego życia.
Wydanie 2011r.
Oprawa broszurowa.
Strony 152.
Format 14,0x20,0cm.
Co to znaczy żyć zdrowo? Dlaczego trzeba zachowywać umiar i codziennie zażywać ruchu? Jak praktykować sześć złotych reguł Hildegardy? Jakie są podstawowe zasady zdrowego odżywiania dotyczące napojów, przypraw, kuracji, postu, stosowania środków leczniczych? Jak zacząć?
Ten poradnik każdemu zainteresowanemu "nowicjuszowi" w możliwie prosty i konkretny sposób przybliży podane przez Świętą Hildegardę z Bingen zasady zdrowego życia.
Na rynku wydawniczym można spotkać wiele pozycji traktujących o Hildegardzie, jednak zakładają one posiadanie już pewnych wiadomości podstawowych. I to sprawia, że przy lekturze wiele pytań pozostaje otwartych. Pytań, które powodują, że wielu zniechęca się i przestaje się interesować podjętym tematem.
Pochylenie się nad zasadami życia Hildegardy z Bingen otwiera nieoczekiwane i niezwykłe perspektywy, które bardzo szybko wzbogacają i urozmaicają życie człowieka. W powodzi zalewających nas informacji są jasnym drogowskazem w codziennym życiu.
Dopiero kiedy zostaniemy skonfrontowani z chorobą dociera do nas, że za dobre samopoczucie, zdrowie i szczęście jesteśmy odpowiedzialni my sami. Koncepcja zdrowia w ujęciu Hildegardy wychodzi z założenia ujęcia całości, jest poniekąd komplementarna. Oznacza to, że kiedy cierpi któryś z członków ciała, wówczas należy leczyć nie tylko chory narząd, lecz cały organizm, a ponadto duszę i ducha.
Nasze zadanie polega na tym, aby przejąć odpowiedzialność i prowadzić zdrowe, pełne radości życie. Dalsze wyzwanie stanowi przypomnienie sobie o nas samych i naszej kulturze, przekazanych nam wartościach i wynikających z nich "wytycznych?" które znacznie ułatwiają życie.
Wydawnictwo
WYDAWNICTWO M
Rok wydania
2011
Liczba stron
152
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.