...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaZdrowie i urodaŚw. Hildegarda z Bingen. Medycyna dla kobiet
Jak dawną wiedzę wykorzystać w leczeniu współczesnych chorób?
Współczesne kobiety na skutek zwiększonego tempa życia, szkodliwych substancji na których działanie są narażone czy też środków hormonalnych, które przyjmują, narażone są na wiele dolegliwości i chorób, które rzadko tylko dotykały ich babć. Coraz więcej pań miewa problemy z zajściem w ciążę, prawidłowym cyklem miesięcznym czy choćby z cerą. Tradycyjna medycyna bywa wobec tych problemów bezradna (często również dlatego, że skupia się na leczeniu skutków, a nie przyczyn problemów) – medycyna Hildegardy jednak oferuje po ponad 900 latach od śmierci świętej z Bingen całościowy program, który nie tylko pomoże uporać się z wieloma kobiecymi problemami natury medycznej, ale także pozwoli gruntownie przebudować wszystkie sfery życia, aby stało się zdrowsze i bardziej szczęśliwe.
W książce Św. Hildegarda. Medycyna dla kobiet dr medycyny Claus Schulte-Uebbing wspierając się na swojej wieloletniej praktyce lekarskiej, w której z powodzeniem obok metod tradycyjnych posiłkuje się medycyną św. Hildegardy, przedstawia proste rozwiązania, które każda kobieta może wykorzystać jako szybką pomoc w wielu dolegliwościach, a także całościowy program zdrowego życia.
W książce znajdziecie:
- alfabetyczny spis chorób i dolegliwości razem z gotowymi rozwiązaniami do zastosowania w domu,
- wiele przykładów z praktyki ginekologicznej autora,
- szczególne porady dla nastolatek, kobiet w ciąży, kobiet w okresie menopauzy, a także w wieku starszym,
- porady medyczne dotyczące wielu przypadłości nie tylko kobiecych (jak wysokie ciśnienie, osteoporoza czy depresja),
- przepisy na potrawy i środki lecznicze, które z powodzeniem wykonasz we własnej kuchni.
Wydawnictwo
ESPRIT
Rok wydania
2011
Liczba stron
446
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.