...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Sukces wbrew oczekiwaniom

36,65 zł
Producent: ROM BRAFMAN
EAN: 9788364437731
ISBN/ISSN: 978-83-64437-73-1
Produkt niedostępny
Waga:0.27 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Współczesna psychologia, opierając się na solidnych, przeprowadzonych przez naukowców badaniach uczy, że siła ducha pomagająca ludziom dojść do siebie po nieszczęściach jest nieograniczona. Ludzie, których ciężko doświadczył los, znajdowali sposób, by przezwyciężyć trudności, których nie szczędziło im życie. Ta zdolność odnoszenia sukcesu pomimo niepowodzeń jest jednym z najbardziej intrygujących aspektów ludzkiej psychiki. A do niedawna psychologowie niewiele o tym wiedzieli, ponieważ skupiali się na próbie zrozumienia zjawisk patologicznych, pomijając pozytywne i inspirujące relacje osób, które pokonały przeciwności okazując przy tym niewiarygodną wytrwałość. Kiedy przyglądamy się osobom, którym udało się odnieść sukces, mimo że nie „powinni“ go osiągnąć, zastanawiamy się, czym różni się ich podejście do życia? Czego możemy się od nich nauczyć? Czy są jakieś podstawowe cechy, które mogą wynieść nas ponad własne ograniczenia narzucone przez nas samych? Jak możemy pozostać silni, kiedy wszystko wokół próbuje rzucić nas na kolana? Autor w swojej książce Sukces Wbrew Oczekiwaniom podejmuje próbę znalezienia odpowiedzi na te pytania.
Wydawnictwo STUDIO EMKA
Rok wydania 2015
Liczba stron 218

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.