...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaPrawo i ekonomiaEkonomia i biznesStart-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes
Od zera do milionera - załóż i skutecznie rozwijaj własny e-biznes!
Dowiedz się, jak realizować swoje pomysły biznesowe
Naucz się zdobywać fundusze na rozwój przedsiębiorstwa
Poznaj skuteczne sposoby sprzedaży i zarządzania firmą
Odkryj najlepsze metody komunikacji z klientami
Chcesz założyć własny e-biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Zawsze marzyłeś o własnej firmie, ale nie miałeś odwagi zrezygnować z bezpiecznego etatu? Masz doskonałe pomysły na działalność w sieci, ale jak dotąd coś ciągle przeszkadzało Ci je realizować? Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, najwyższa pora zmienić coś w życiu! Załóż własną firmę, zdobądź fundusze na jej rozwój, przemyśl strategię działania i ruszaj do boju! Świat stoi przed Tobą otworem i być może już czeka na Twój produkt lub Twoją usługę!
Pierwszy krok już wykonałeś - udało Ci się znaleźć tę książkę. Teraz musisz już tylko zapoznać się z zawartą w niej wiedzą i zacząć wdrażać ją w życie! Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes to pozycja, która ułatwi Ci podjęcie najważniejszych decyzji dotyczących prowadzenia własnej działalności gospodarczej w internecie i pomoże ominąć przeszkody piętrzące się na drodze początkującego e-biznesmena. Dowiesz się z niej nie tylko, co robić, aby odnieść sukces, lecz również, czego zdecydowanie robić nie należy i jakie pomysły są z góry skazane na fiasko.
Nie czekaj, odważ się i zacznij działać!
Pomysł na skuteczny e-biznes
Tworzenie biznesplanu i pozyskiwanie środków
Wybór odpowiedniego typu działalności gospodarczej
Zarządzanie wizerunkiem i marką firmy
Dobór pracowników i zarządzanie kadrami
PR, komunikacja i marketing
Ciekawostki, studia przypadków i rady praktyków
Sukces jest w zasięgu ręki, czy jesteś gotów po niego sięgnąć?
Wydawnictwo
HELION
Rok wydania
2013
Liczba stron
232
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.