...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaPrawo i ekonomiaEkonomia i biznesSprzedaż. Tylko sprawdzone techniki
Poznaj innowacyjne podejście do sprzedaży i dowiedz się, jak odwrócić zasady sprzedażowej gry, by osiągnąć maksymalny rezultat!
Dzięki książce zaczniesz wykorzystywać różnorodne strategie sprzedaży, aby maksymalnie skoncentrować się na kliencie. Nauczysz się tworzyć szczegółowy profil klienta i unikalną ofertę dostosowaną do jego potrzeb. Poznasz najlepsze praktyki budowania silnych relacji biznesowych. Przygotujesz prezentacje, które sprzedadzą za ciebie. Dowiesz się również, jak radzić sobie z obiekcjami klientów i reagować na reklamacje, jak pomyślnie zamykać sprzedaż i podtrzymywać relacje po sprzedaży.
Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno?
prezentuje skuteczne i sprawdzone w praktyce strategie, techniki oraz narzędzia możliwe do wykorzystania w polskich realiach
proponuje świadome i odpowiedzialne podejście do budowania długofalowych relacji z klientami
podpowiada, jak sprzedawać lepiej i więcej bez uciekania się do nieuczciwych manipulacji i sztuczek
odpowiada na pytania najczęściej zadawane przez handlowców, kierowników, konsultantów i menedżerów podczas szkoleń i warsztatów
Dzięki książce zaczniesz wykorzystywać różnorodne strategie sprzedaży, aby maksymalnie skoncentrować się na kliencie. Nauczysz się tworzyć szczegółowy profil klienta i unikalną ofertę dostosowaną do jego potrzeb. Poznasz najlepsze praktyki budowania silnych relacji biznesowych. Przygotujesz prezentacje, które sprzedadzą za ciebie. Dowiesz się również, jak radzić sobie z obiekcjami klientów i reagować na reklamacje, jak pomyślnie zamykać sprzedaż i podtrzymywać relacje po sprzedaży.
Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno?
prezentuje skuteczne i sprawdzone w praktyce strategie, techniki oraz narzędzia możliwe do wykorzystania w polskich realiach
proponuje świadome i odpowiedzialne podejście do budowania długofalowych relacji z klientami
podpowiada, jak sprzedawać lepiej i więcej bez uciekania się do nieuczciwych manipulacji i sztuczek
odpowiada na pytania najczęściej zadawane przez handlowców, kierowników, konsultantów i menedżerów podczas szkoleń i warsztatów
Wydawnictwo
SAMO SEDNO
Rok wydania
2015
Liczba stron
310
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.