...jest pusty
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePodręcznikiNauka zawoduSprzedaż produktów reklamowych Kwalifikacja A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych podręcznik
Książka zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowana jest do kształcenia w nowej formule i zgodna z wyodrębnioną kwalifikacją A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Książka przedstawia proces sprzedaży produktów reklamowych od poszukiwania potencjalnych reklamodawców, poprzez negocjacje i dokumentację związaną ze sprzedażą, aż do tworzenia produktów reklamowych i ich odbioru przez klienta. Liczne przykłady i ćwiczenia pozwalają zrozumieć zasady tworzenia produktów reklamowych zgodnych z oczekiwaniami klienta.
Wydawnictwo
EMPI2
Rok wydania
2014
Liczba stron
264
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.