...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaPsychologiaSprawczość i wspólnotowość. Podstawowe wymiary spostrzegania społecznego.
Wydanie 2010r.
Oprawa twarda.
Strony 366.
Format 20,0x25,0 cm.
Wymiary sprawczości i wspólnotowości pojawiają się na każdym poziomie spostrzegania świata społecznego - czy to interpretacji pojedynczych aktów zachowania, spostrzegania ludzi i siebie, czy postaw interpersonalnych (lubienie i szacunek), czy wszelakich grup i kategorii społecznych, poczynając od kobiet i mężczyzn, a kończąc na biednych i bogatych. Mam nadzieję, że zawartość tej książki przekona Czytelnika, iż w każdym z tych kontekstów rozróżnienie dwóch wymiarów treści pozwala zrozumieć i wyjaśnić wiele interesujących zjawisk z zakresu nie tylko spostrzegania społecznego, ale też postaw interpersonalnych i postawy wobec siebie (samooceny), emocji wzbudzanych przez wyniki cudze i własne, stereotypów i uprzedzeń międzygrupowych, a nawet ideologicznych poglądów na system społeczny.
Oprawa twarda.
Strony 366.
Format 20,0x25,0 cm.
Wymiary sprawczości i wspólnotowości pojawiają się na każdym poziomie spostrzegania świata społecznego - czy to interpretacji pojedynczych aktów zachowania, spostrzegania ludzi i siebie, czy postaw interpersonalnych (lubienie i szacunek), czy wszelakich grup i kategorii społecznych, poczynając od kobiet i mężczyzn, a kończąc na biednych i bogatych. Mam nadzieję, że zawartość tej książki przekona Czytelnika, iż w każdym z tych kontekstów rozróżnienie dwóch wymiarów treści pozwala zrozumieć i wyjaśnić wiele interesujących zjawisk z zakresu nie tylko spostrzegania społecznego, ale też postaw interpersonalnych i postawy wobec siebie (samooceny), emocji wzbudzanych przez wyniki cudze i własne, stereotypów i uprzedzeń międzygrupowych, a nawet ideologicznych poglądów na system społeczny.
Wydawnictwo
GWP
Rok wydania
2010
Liczba stron
366
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.