...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaPedagogikaSpotkania z Małym Księciem.
Wykorzystanie sztuki w pracy pedagogicznej z dziećmi
Wykorzystanie sztuki w pracy pedagogicznej z dziećmi
Wydanie 2009
format B5
stron 152
oprawa miękka
Książka ma charakter monograficzny i dotyczy stymulacji dziecka do poznawania, przeżywania i przetwarzania świata w ramach wychowania przez sztukę, zgodnie z ideą integracji oddziaływań wychowawczo-dydaktycznych w wychowaniu przedszkolnym i nauczaniu początkowym. Przedmiotem opisanych w książce oddziaływań pedagogicznych (scenariusze sytuacji edukacyjnych oraz sprawozdania z ich przeprowadzenia) jest aktywność dźwiękowo-muzyczno-ruchowa, językowa i plastyczna dzieci, wywołana przez bodźce kinetyczno-ruchowe, wzrokowe i werbalne. Zabawy i działania twórcze powstały na podstawie książki ``Mały Książę``. Adresatami publikacji są nauczyciele i studenci kierunków pedagogicznych (specjalności wychowanie przedszkolne, nauczanie początkowe, sztuka, język polski).
format B5
stron 152
oprawa miękka
Książka ma charakter monograficzny i dotyczy stymulacji dziecka do poznawania, przeżywania i przetwarzania świata w ramach wychowania przez sztukę, zgodnie z ideą integracji oddziaływań wychowawczo-dydaktycznych w wychowaniu przedszkolnym i nauczaniu początkowym. Przedmiotem opisanych w książce oddziaływań pedagogicznych (scenariusze sytuacji edukacyjnych oraz sprawozdania z ich przeprowadzenia) jest aktywność dźwiękowo-muzyczno-ruchowa, językowa i plastyczna dzieci, wywołana przez bodźce kinetyczno-ruchowe, wzrokowe i werbalne. Zabawy i działania twórcze powstały na podstawie książki ``Mały Książę``. Adresatami publikacji są nauczyciele i studenci kierunków pedagogicznych (specjalności wychowanie przedszkolne, nauczanie początkowe, sztuka, język polski).
Wydawnictwo
IMPULS
Liczba stron
152
Rok wydania
2009
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.