...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPowieśćŚluby Sinnersów Tom 1. Mocniejsze Uderzenie

Śluby Sinnersów Tom 1. Mocniejsze Uderzenie

39,69 zł
Producent: Olivia Cunning
EAN: 9788324157044
ISBN/ISSN: 978-83-241-5704-4
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (39 szt.)
Waga:0.23 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Gorące finały historii miłosnych seksownych rockmanów z bestsellerów
Za Sceną i Mocne Uderzenie
Brian, Eric, Sed, Jace to faceci z „grzesznego” zespołu Sinners z powieści Za Sceną, Ostra Gra, Gorący Rytm, Mocne Uderzenie. Teraz dowiemy się, dokąd zaprowadziły ich wielka miłość i obłędny seks.
W tym tomie śluby Briana i Erica.
Gitarzysta Sinnersów, Brian Sinclair, zdobył wreszcie serce profesor Myrny Evans. Dziś biorą ślub. Lecz kiedy prowadzi się burzliwe życie rockmana, trzeba się spodziewać wszystkiego. Również tego, że coś może zniszczyć długo wyczekiwany dzień. I przerwać najbardziej namiętną noc poślubną…
Perkusita Sinnersów, Eric Sticks, pod wpływem impulsu postanawia
wreszcie się ożenić – z uroczą i rezolutną operatorką dźwięku, Rebeką Blake. Lecz czy naprawdę może dać miłości swojego życia ślub jej marzeń? I czy Rebeka da Ericowi tę jedną rzecz, której mu brakowało, choć nawet sobie tego nie uświadamiał?
Wydawnictwo AMBER
Wydawnictwo AMBER
Rok wydania 2016
Rok wydania 2016
Liczba stron 264
Liczba stron 264

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.