...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Słownik religii

41,90 zł
Producent: Praca Zbiorowa
EAN: 9788376530154
ISBN/ISSN: 978-83-7653-015-4
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (35 szt.)
Waga:0.77 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Niniejsza publikacja jest popularnym opracowaniem przeznaczonym dla młodzieży i czytelnika, który jest dopiero na początku swojej lektury na temat innych religii. Słownik powstał z inicjatywy Krakowskiego Wydawnictwa Naukowego, a stworzył go zespół 25 autorów, pracowników UJ, o różnym naukowym doświadczeniu, ale o możliwie dobrej kompetencji na temat danej tradycji religijnej. Staraliśmy się w pierwszym rzędzie opisać znane w Polsce religie i wyznania. Tak te, które były ważne w naszej dalekiej i bliższej historii, jak i te, które dzisiaj pojawiają się w naszym kraju i na łamach naszych gazet. Aby czytelnikowi przybliżyć opisywane zjawiska, oddawaliśmy głos samym religiom. W ramkach, jakie wzbogacają większość haseł, zamieściliśmy wyjaśnienie kluczowych dla danej tradycji pojęć, ale także modlitwy wiernych, opisy rytuałów czy wyznania wiary. Słownik religii zawiera podstawową wiedzę na temat religijnych tradycji, bardzo przydatną w rozumieniu współczesnego świata.
Wydawnictwo KRAKOWSKIE WYDAWNICTWO NAUKOWE
Rok wydania 2010
Wydawnictwo KRAKOWSKIE WYDAWNICTWO NAUKOWE
Liczba stron 496
Rok wydania 2010
Liczba stron 496

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.