...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaJęzyki obcePozostałeSłownik polsko-niderlandzki, niderlandzko-polski

Słownik polsko-niderlandzki, niderlandzko-polski

51,82 zł
Producent: Praca Zbiorowa
EAN: 9788364051012
ISBN/ISSN: 978-83-64051-01-2
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (7 szt.)
Waga:0.59 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Słownik przeznaczony dla osób uczących się języka niderlandzkiego na poziomie początkującym i średniozaawansowanym. Przy jego opracowaniu uwzględniono przede wszystkim zastosowanie praktyczne, dlatego będzie szczególnie przydatny dla osób wyjeżdżających do Holandii, zarówno w celach turystycznych jak i zawodowych. Zawiera hasła z zakresu słownictwa ogólnego przydatne w codziennej komunikacji, ze szczególnym uwzględnieniem słownictwa związanego z turystyką, biznesem i pracą. Opracowanie uwzględnia również znaczny zasób terminów specjalistycznych z różnych dziedzin. Słownik zawiera około 43000 haseł. Część polsko-niderlandzka jest bardziej rozbudowana, ponieważ podano w niej wiele przykładów użycia słów oraz elementy rozmówek przydatnych podczas wizyt turystycznych, stawiania pytań lub załatwiania najważniejszych spraw urzędowych, zakupów itp. W słowniku znajduje się również część teoretyczna omawiająca najważniejsze cechy języka niderlandzkiego.
Wydawnictwo LEVEL TRADING
Rok wydania 2013
Liczba stron 840

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.