...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaFantastykaSiódmy zmysł 1. Wyspa wtajemniczenia

Siódmy zmysł 1. Wyspa wtajemniczenia

31,40 zł
Producent: ILKA PACOVSKÁ
EAN: 9788321349282
ISBN/ISSN: 978-83-213-4928-2
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (6 szt.)
Waga:0.33 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Seria Siódmy zmysł
Trzymająca w napięciu historia przenosi czytelnika w niezwykły świat magii, opowiada także o zwykłych ludzkich radościach, zmartwieniach i smutkach. Trylogia Siódmy zmysł to obowiązkowa lektura dla wszystkich dzieci (7-10 lat), które lubią baśnie i magiczne przygody.
Bohaterowie książki – pracowita jedenastoletnia Hanka, zawsze uśmiechnięty dziewięcioletni Sławek i pewny siebie trzynastoletni Rafał - mieszkają w ponurym sierocińcu. Dzieci marzą o normalnym życiu, o dobrym posiłku i chwili zabawy z rówieśnikami. Nie wiedzą, że są obdarzone niezwykłą mocą – talentem magicznym, który otworzy przed nimi możliwości, o których nawet nie mogli marzyć. Nie podejrzewają, że jest ktoś, kto może dać im szansę rozwijania magicznych umiejętności. Kim jest tajemniczy Wron, który próbuje pomóc dzieciom? Dlaczego chce odnaleźć dzieci obdarzone talentem magicznym? Czy dzieciom uda się sprostać nowym wyzwaniom?
Przeczytaj pierwszy tom trylogii, zapewne nie będziesz się nudzić!
Wydawnictwo ARKADY
Rok wydania 2016
Liczba stron 352

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.