...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaKomiksySherlock Holmes i Necronomicon Tom 2

Sherlock Holmes i Necronomicon Tom 2

31,49 zł
EAN: 9788328116429
ISBN/ISSN: 978-83-281-1642-9
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (51 szt.)
Waga:0.21 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Po powrocie z wyprawy na Antarktydę Sherlock podejmuje współpracę z królewskimi tajnymi służbami do zadań związanych ze zjawiskami nadprzyrodzonymi. Razem tropią profesora Moriarty’ego i jego demonicznego sługę, Egipcjanina Tahera. Geniusz zbrodni wciąga obrońców prawa w pułapkę i zmusza do przekazania mu napisanej przez szalonego Araba Abdula Alhazreda zakazanej księgi Necronomicon. Prawdziwe piekło rozpętuje się, gdy Moriarty wysyła sygnał przyzwania do uśpionych bogów zwanych Wielkimi Przedwiecznymi. Świat staje na krawędzi zagłady. Czy tajnym służbom uda się zapobiec niebezpieczeństwu? A może, jak wierzy w to sama królowa Wiktoria, właśnie od Holmesa będzie zależało ocalenie Ziemi?

Historia ta uzupełnia dylogię opisującą przygody wielkiego detektywa w świecie grozy. Autorem scenariuszy do wszystkich podserii jest Francuz Sylvain Cordurié (tworzący też cykle fantasy, takie jak Sword czy Walkyrie), a rysunkami zajmują się różni graficy, przede wszystkim Laci, czyli Vladimir Krstić, który zasłynął właśnie opowieścią o Holmesie.

Wydawnictwo EGMONT
Rok wydania 2016
Liczba stron 48

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.