...jest pusty
Wydanie 2008
stron 688
format 17 x 24,5 cm
oprawa twarda
Buntownik z Bombaju. ``Shantaram`` to majstersztyk: inteligentny, sensacyjny, romantyczny, zabawny, trzymający w napięciu. Trudno uwierzyć, że ta szeroko zakrojona, przygodowa powieść opowiada prawdziwą historię samego autora: buntownika, będącego na bakier z całym światem, i zarazem wrażliwego, zdolnego pisarza. Po brawurowej ucieczce z australijskiego więzienia, znajduje schronienie w slumsach Bombaju, gdzie pracuje jako lekarz. Poznanie szefa indyjskiej mafii i zagadkowej Szwajcarki Karli raz jeszcze zmieni jego losy. Pełna szczegółów z życia codziennego w Indiach, kipiąca od uczuć i energii, pochwała mądrości cywilizacji Wschodu, która potrafi przynieść ukojenie, jakiego próżno szukać na Zachodzie. Ekranizacji powieści ``Shantaram`` podjęła się Mira Nair, najsłynniejsza hinduska reżyserka, specjalistka od wielkich widowisk, znana z ``Monsunowego wesela``.
stron 688
format 17 x 24,5 cm
oprawa twarda
Buntownik z Bombaju. ``Shantaram`` to majstersztyk: inteligentny, sensacyjny, romantyczny, zabawny, trzymający w napięciu. Trudno uwierzyć, że ta szeroko zakrojona, przygodowa powieść opowiada prawdziwą historię samego autora: buntownika, będącego na bakier z całym światem, i zarazem wrażliwego, zdolnego pisarza. Po brawurowej ucieczce z australijskiego więzienia, znajduje schronienie w slumsach Bombaju, gdzie pracuje jako lekarz. Poznanie szefa indyjskiej mafii i zagadkowej Szwajcarki Karli raz jeszcze zmieni jego losy. Pełna szczegółów z życia codziennego w Indiach, kipiąca od uczuć i energii, pochwała mądrości cywilizacji Wschodu, która potrafi przynieść ukojenie, jakiego próżno szukać na Zachodzie. Ekranizacji powieści ``Shantaram`` podjęła się Mira Nair, najsłynniejsza hinduska reżyserka, specjalistka od wielkich widowisk, znana z ``Monsunowego wesela``.
Wydawnictwo
ŚWIAT KSIĄŻKI
Rok wydania
2008
Liczba stron
688
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.