...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Sekretnik /oprawa miękka/

34,55 zł
EAN: 9788376593630
ISBN/ISSN: 978-83-7659-363-0
Produkt niedostępny
Waga:0.44 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Jesteś drimerką? Jesteś. Tylko jeszcze o tym nie wiesz. Ta książka nie tylko otworzy Ci oczy na potencjał, jaki jest w Tobie, nie tylko uświadomi, czego naprawdę pragniesz, ale i pomoże spełnić te marzenia. Tym razem oddaję do Twoich rąk książkę szczególną: praktyczny poradnik jak marzyć skutecznie. W moich powieściach zarażałam Czytelniczki wiarą w marzenia, z Sekretnikiem ruszymy na poszukiwanie Twoich własnych pragnień i snów. Dobra praca? Własne, piękne miejsce na ziemi? Kochająca rodzina? Książę na białym koniu? A może szałas na pustyni Gobi, własna wyspa czy ratowanie białych nosorożców? Dla prawdziwych drimerek niema rzeczy niemożliwych! Gwarantuję świetną zabawę, dużo humoru, ćwiczenia a jakże! praktyczne, a przykłady wszystkie prawdziwe. Nawet jeśli nie od razu otrzymasz to, czego pragniesz, może dowiesz się o sobie czegoś zupełnie nieoczekiwanego, a czas spędzony z Sekretnikiem na pewno nie będzie stracony. Pamiętaj, by nie czytać niniejszego dzieła w pociągach i środkach komunikacji miejskiej ludzie dziwnie się patrzą na wybuchających dzikim śmiechem współpasażerów. Poza tym możesz minąć swój przystanek.
Wydawnictwo ALBATROS
Rok wydania 2011
Liczba stron 360

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.