...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaPrawo i ekonomiaEkonomia i biznesSekretariat czyli centrum informacyjne firmy
Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2002 roku. Obecne wydanie uwzględnia zmiany technologiczne, organizacyjne, prawne i z zakresu biznesowego savoir-vivre`u, jakie nastąpiły w minionych 10 latach. Czytelnik otrzymuje dzięki temu aktualny przewodnik po nowoczesnym biurze XXI wieku.
Autorka omawia w książce m.in. następujące zagadnienia:
skuteczne poszukiwanie pracy,
kwalifikacje zawodowe i osobiste pracowników administracji,
rolę sekretariatu w obiegu informacji i dokumentów w firmie,
sposoby kształtowania pożądanego wizerunku i marki firmy,
nowoczesne techniki i narzędzia pracy w biurze,
korespondencję handlową,
organizację zebrań, konferencji i spotkań,
specyfikę sekretariatu w dużej i małej firmie.
Książka stanowi niezbędny poradnik dla osób wykonujących czynności sekretarskie i asystenckie, zainteresuje także menedżerów i specjalistów HR, a ponadto może być wykorzystana przez wykładowców oraz studentów szkół zarządzania i biznesu.
Wydawnictwo
POLTEXT
Rok wydania
2011
Liczba stron
324
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.