...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPoradnikiScrapbooking. Zdjęcia w niezwykłej oprawie.

Scrapbooking. Zdjęcia w niezwykłej oprawie.

31,40 zł
EAN: 9788372439666
ISBN/ISSN: 978-83-7243-966-6
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (2 szt.)
Waga:0.26 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Wydanie 2011r. Oprawa broszurowa. Strony 64. Format 20,5x26,0cm. Scrapbooking to niecodzienny, artystyczny sposób prezentacji zdjęć. Techniki ich oprawy i zdobienia są dosyć proste: découpage, bigowanie, przyklejanie, a materiały - różnorodne. Przydadzą się kolorowe papiery, fantazyjne naklejki, szablony, cekiny. Częścią tworzonych dzieł mogą stać się gromadzone przez nas drobiazgi: wstążki, skrawki tkanin i koronek, guziki czy ręcznie pisane listy. Do upiększania albumów mogą posłużyć pocztówki z podróży, znaczki, papiery do pakowania, bilety kolejowe, bilety wstępu do muzeów, suszone kwiaty itd. Zdobienia mogą być tematycznie związane z ulubionymi zdjęciami dzieci, rodziny i przyjaciół czy też fotografiami z urlopów i ważnych imprez. W książce opisano podstawowe materiały i techniki wykorzystywane w scrapbookingu. Każdy etap pracy szczegółowo opisano i zilustrowano. Nie trzymaj zdjęć w szufladzie! Puść wodzę fantazji i stwórz niepowtarzalny album!
Wydawnictwo RM
Rok wydania 2011
Liczba stron 64

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.