...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Scenariusze dobrych wywiadówek do gimnazjum i szkoły ponadgimnazjalnej

29,40 zł
Producent: Praca Zbiorowa
EAN: 9788363766726
ISBN/ISSN: 978-83-63766-72-6
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (2 szt.)
Waga:0.27 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Scenariusze dobrych wywiadówek do gimnazjum i szkoły podstawowej
Choć większość rodziców zdaje sobie sprawę z tego, jak ważna jest dobra komunikacja z wychowawcą dziecka, to nie zawsze wiedzą, od czego tak naprawdę powinni zacząć. Tymczasem nielubiane wywiadówki są doskonałą okazją do szczerej rozmowy, podczas której można poznać słabe i mocne strony dziecka oraz dowiedzieć się, w jaki sposób wspierać je w rozwiązaniu problemów, o których istnieniu rodzice często nie mają pojęcia. I tu ogromna rola wychowawców.
Aby Wam pomóc, Drodzy Wychowawcy, w tym trudnym dialogu z rodzicami, którzy bywają różni, mili, sympatyczni, czasami źli, agresywni, zmęczeni, rozdrażnieni, przygotowaliśmy dla Was zbiór Scenariuszy dobrych wywiadówek, poradnik, dzięki któremu będziecie mogli przygotować bardzo ciekawe spotkania z rodzicami na każdy, nawet najbardziej drażliwy i niewdzięczny temat. W trakcie spotkań będziecie mogli wykorzystać prezentacje multimedialne zamieszczone na naszej stronie internetowej http://www.fraszka.edu.pl
Wydawnictwo FRASZKA EDUKACYJNA
Rok wydania 2015
Liczba stron 160

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.