...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPsychologiaSamotna wśród przyjaciółek czyli o rywalizacji między kobietami.

Samotna wśród przyjaciółek czyli o rywalizacji między kobietami.

19,95 zł
Producent: Eva Meschede
EAN: 9788374428385
ISBN/ISSN: 978-83-7442-838-5
Produkt niedostępny
Waga:0.19 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2010r.
Oprawa broszurowa.
Strony 144.
Format 14,0x21,5 cm.

Przyjaźnie między kobietami są inne niż te między mężczyznami. Wśród prawdziwych przyjaciółek panuje zazwyczaj większa bliskość, poruszane są bardziej osobiste tematy niż wśród mężczyzn. Wydaje się, że nie ma tam miejsca na konkurencję, zawiść i zazdrość. Jednak rzeczywistość jest zupełnie inna. Zwłaszcza tam, gdzie możliwości rozwoju kobiet są ograniczone, a więc w obszarze kariery zawodowej, partnerstwa i rodziny, konkurencja jest szczególnie zacięta. Autorka obrazowo opisuje jej podstawowe schematy i wyjaśnia, dlaczego nie można się bez niej całkowicie obyć. Przyjaźń i współzawodniczenie, bliskość i konkurowanie ze sobą towarzyszą wzajemnym stosunkom sióstr, koleżanek, znajomych - i oczywiście przyjaciółek. Kto będzie tego świadomy, nie tylko nauczy się z tym żyć, ale też zacznie zauważać pozytywne strony rywalizacji. Oto wyjątkowa książka o najbliższej przyjaciółce - najlepszej rywalce.
Wydawnictwo JEDNOŚĆ
Rok wydania 2010
Liczba stron 144

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.