...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Samochody w PRL

83,90 zł
EAN: 9788377311806
ISBN/ISSN: 978-83-7731-180-6
Produkt niedostępny
Waga:1.47 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Niektórzy z nas wciąż pamiętają czasy PRL-u – 40 lat radości, smutków, marzeń, wzlotów i upadków oraz zwykłego, codziennego, szarego życia w surrealistycznym socjalistycznym kraju, izolowanym od zachodniej Europy. Samochody PRL-u skupiają się na marzeniach motoryzacyjnych Polaków oraz sposobach ich spełniania. Książka prezentuje samochody, które w latach PRL-u jeździły po polskich drogach. Jest to jednak specyficzna opowieść przez pryzmat społeczny. To opowieść o SAMOCHODZIE, jako jednym z największych marzeń w tamtych czasach oraz o sposobach zdobywania tego przedmiotu pożądania i jego roli w życiu przeciętnych Polaków. Przeglądając stare rodzinne albumy trafiamy często na zdjęcia naszych bliskich stojących obok samochodów. Są to bardzo różne auta – stare przedwojenne Ople i Fiaty, wojenne Willysy i Dodge, powojenne krajowe Warszawy, Syrenki i Fiaty lub importowane Trabanty, Wartburgi, Moskwicze, Zastawy czy Dacie. Czasami trafia się zdjęcie z „lepszym” wozem – np. Volkswagenem, Mercedesem, Fordem czy Chevroletem. Jeżeli jesteś zainteresowany tym, jak to się stało, że właśnie taki samochód był w posiadaniu Twojej rodziny musisz przeczytać tę książkę!
Wydawnictwo VESPER
Rok wydania 2014
Liczba stron 464

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.