...jest pusty
Wydanie 2012r.
Oprawa broszurowa.
Strony 168.
Format 13x20cm.
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE
Prawidłowa komunikacja w zespole jest niezbędnym elementem skutecznej organizacji pracy. Pozwala skrócić czas i zwiększyć jakość wykonywanych zadań, a także sprzyja dobrej atmosferze i owocnej współpracy.
Książka prezentuje wiele cennych wskazówek dotyczących komunikowania się z podwładnymi, kierownikami i kolegami w pracy, udzielania informacji oraz sprawnego porozumiewania się mimo różnicy charakterów. Dowiesz się, jak organizować efektywne spotkania, usprawnić komunikację mailową czy jak radzić sobie z trudnym współpracownikiem lub niezdecydowanym szefem. W książce znajdziesz proste techniki, które usprawnią wymianę informacji, takie jak model 7C czy zasada KISS. Nauczysz się rozpoznawać przyczyny błędów komunikacyjnych i łagodnie rozwiązywać konflikty interpersonalne, tak by nie powtarzały się w przyszłości. Test sposobu komunikacji pozwoli obiektywnie ocenić, jaki jest twój styl porozumiewania się i nad czym warto jeszcze popracować.
Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno?
- radzi, jak być uważnym słuchaczem i jak sprawić, by inni cię słuchali
- uczy, jak rozpoznawać błędy i unikać ich w komunikacji w zespole
- przedstawia liczne przykłady, opisy przypadków, narzędzia, a także sprawdzone techniki usprawniające komunikację w zespole m.in. model SPINKA czy kanapka
- pokazuje, jak organizować spotkania i komunikację mailową, aby stały się efektywniejsze.
Wydawnictwo
EDGARD
Rok wydania
2012
Liczba stron
168
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.