...jest pusty
Każda organizacja musi się zmieniać, aby nie pozostać w tyle za konkurencją. Przełamanie status quo jest często bardzo trudne, zarówno dla kadry zarządzającej, jak i specjalistów ds. HR. W książce zaprezentowano zestaw ponad stu narzędzi pozwalających na efektywne wprowadzanie zmian w organizacji i kierowanie jej rozwojem. Jest to komplet materiałów potrzebnych, aby opracować i wdrożyć projekt zmiany, a następnie odpowiednio nim zarządzać i ocenić efekty podjętych działań.
Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na pytania:
- jak pokonać opór członków organizacji,
- jak opracować plan wdrożenia zmiany organizacyjnej, odpowiedni dla danej organizacji,
- co zrobić, by organizacja stała się bardziej innowacyjna,
- jak wesprzeć członków organizacji w rozwoju osobistym.
Przedstawione w książce narzędzia dotyczą następujących zagadnień:
- rozwój organizacyjny,
- zarządzanie zmianą,
- proces zmian organizacyjnych,
- uzasadnienie biznesowe planowanych zmian i innowacji,
- tworzenie kultury innowacyjnej w organizacji,
- psychologia zmiany,
- ocena wprowadzenia zmian.
Szczegółowe wytyczne i obszerne materiały zawarte w opracowaniu pozwalają na skuteczne zastosowanie zaproponowanych narzędzi.
Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na pytania:
- jak pokonać opór członków organizacji,
- jak opracować plan wdrożenia zmiany organizacyjnej, odpowiedni dla danej organizacji,
- co zrobić, by organizacja stała się bardziej innowacyjna,
- jak wesprzeć członków organizacji w rozwoju osobistym.
Przedstawione w książce narzędzia dotyczą następujących zagadnień:
- rozwój organizacyjny,
- zarządzanie zmianą,
- proces zmian organizacyjnych,
- uzasadnienie biznesowe planowanych zmian i innowacji,
- tworzenie kultury innowacyjnej w organizacji,
- psychologia zmiany,
- ocena wprowadzenia zmian.
Szczegółowe wytyczne i obszerne materiały zawarte w opracowaniu pozwalają na skuteczne zastosowanie zaproponowanych narzędzi.
Wydawnictwo
WOLTERS KLUWER
Rok wydania
2015
Liczba stron
600
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.