...jest pusty
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePomoce dla nauczycieliInneROZUMIENIE PYTAŃ - Ćwiczenia kompetencji językowych
Prezentowane materiały pomagają w ćwiczeniach ukierunkowanych na rozwijanie następujących umiejętności:
formułowanie zdań poprawnych gramatycznie - o zachowanym prawidłowym szyku i fleksji, szczególnie w odniesieniu do rzeczowników,
inicjowanie wypowiedzi na temat oglądanych obrazków, będących etapem wstępnym do opanowania umiejętności samodzielnego opowiadania;
różnicowanie oraz właściwe stosowanie zaimków osobowych (on, ona) i wskazujących (ten, ta);
rozumienie pytań dotyczących osób, czynności oraz zaczynających się od: czym? na czym? w czym?;
pojmowanie i samodzielne prawidłowe stosowanie partykuł: tak, nie.
Co więcej, zachęcają do poszerzania zakresu słownictwa czynnego.
Zestaw zawiera 44 karty pracy z prostymi ilustracjami prezentującymi czynności oraz etykiety do pocięcia, gdzie na awersie etykiety mieści się symbol, a na rewersie wyraz.
Całość została podzielona na dwie części. W pierwszej znajdują się zestawiania obrazków oraz zdań do nich, które ściśle ze sobą korelują i są właściwym opisem obrazka. Tutaj zadaniem podopiecznego jest udzielenie odpowiedzi na konkretne pytanie. Ramki paska zdaniowego pod obrazkiem, które ćwiczący może kolejno wskazywać w trakcie odpowiadania, sugerują ile słów ma zawierać a tym samym jak długa ma być wypowiedź. W przypadku osób posługujących się pismem, ramki mogą posłużyć do ćwiczeń w pisemnym udzielaniu odpowiedzi. Poniżej przedstawiono zdania do obrazków. W odpowiedziach na pytanie: „Opowiedz, co widzisz na obrazku?” dopuszcza się pewien zakres swobody wypowiedzi.
Seria "Ćwiczenia kompetencji językowych" składa się z trzech zeszytów ćwiczeń: Antonimy część 1, Antonimy część 2 oraz Rozumienie pytań. Zawarte w nich zadania służą kształtowaniu umiejętności komunikacji językowej, a w szczególności:
• rozumienia i poprawnego posługiwania się antonimami, zaimkami wskazującymi i osobowymi;
• formułowania zdań poprawnych gramatycznie, z prawidłowym szykiem i fleksją;
• budowania wypowiedzi na temat oglądanych obrazków, wprowadzenie do samodzielnego opowiadania;
• rozumienia pytań dotyczących osób i czynności.
formułowanie zdań poprawnych gramatycznie - o zachowanym prawidłowym szyku i fleksji, szczególnie w odniesieniu do rzeczowników,
inicjowanie wypowiedzi na temat oglądanych obrazków, będących etapem wstępnym do opanowania umiejętności samodzielnego opowiadania;
różnicowanie oraz właściwe stosowanie zaimków osobowych (on, ona) i wskazujących (ten, ta);
rozumienie pytań dotyczących osób, czynności oraz zaczynających się od: czym? na czym? w czym?;
pojmowanie i samodzielne prawidłowe stosowanie partykuł: tak, nie.
Co więcej, zachęcają do poszerzania zakresu słownictwa czynnego.
Zestaw zawiera 44 karty pracy z prostymi ilustracjami prezentującymi czynności oraz etykiety do pocięcia, gdzie na awersie etykiety mieści się symbol, a na rewersie wyraz.
Całość została podzielona na dwie części. W pierwszej znajdują się zestawiania obrazków oraz zdań do nich, które ściśle ze sobą korelują i są właściwym opisem obrazka. Tutaj zadaniem podopiecznego jest udzielenie odpowiedzi na konkretne pytanie. Ramki paska zdaniowego pod obrazkiem, które ćwiczący może kolejno wskazywać w trakcie odpowiadania, sugerują ile słów ma zawierać a tym samym jak długa ma być wypowiedź. W przypadku osób posługujących się pismem, ramki mogą posłużyć do ćwiczeń w pisemnym udzielaniu odpowiedzi. Poniżej przedstawiono zdania do obrazków. W odpowiedziach na pytanie: „Opowiedz, co widzisz na obrazku?” dopuszcza się pewien zakres swobody wypowiedzi.
Seria "Ćwiczenia kompetencji językowych" składa się z trzech zeszytów ćwiczeń: Antonimy część 1, Antonimy część 2 oraz Rozumienie pytań. Zawarte w nich zadania służą kształtowaniu umiejętności komunikacji językowej, a w szczególności:
• rozumienia i poprawnego posługiwania się antonimami, zaimkami wskazującymi i osobowymi;
• formułowania zdań poprawnych gramatycznie, z prawidłowym szykiem i fleksją;
• budowania wypowiedzi na temat oglądanych obrazków, wprowadzenie do samodzielnego opowiadania;
• rozumienia pytań dotyczących osób i czynności.
Wydawnictwo
WYDAWNICTWO WIR
Rok wydania
2016
Liczba stron
48
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.