...jest pusty
Rozwój osobisty można bez cienia przesady nazwać kamieniem filozoficznym naszych czasów. Mnóstwo ludzi wierzy, że może dzięki niemu odnieść sukces oraz zapewnić sobie pomyślność w każdej dziedzinie życia. Wykorzystują to wszelkiej maści samozwańczy guru, utwierdzający swoich naiwnych klientów w przekonaniu, że to wszystko da się zrobić... bez konkretnej pracy i rzetelnej oceny. Wystarczy pozytywnie myśleć, łączyć się z Kosmosem w celu przywrócenia harmonii czy robić jakąś inną, równie idiotyczną rzecz — na przykład chodzić po rozżarzonych węglach. Raz powiedzmy to sobie jasno: chodzenie po węglach może skończyć się poparzeniami, a postępowanie według bzdurnych wskazówek może na zawsze zniszczyć nam życie!
Autor tej książki — psycholog, coach, trener — bez ogródek wskazuje kolejne pułapki zastawiane na osoby próbujące podążyć drogą rozwoju osobistego. Pisze o tym, dlaczego różne sztuczki nie działają i na czym polega iluzja serwowana przez rozwojowych magików. Pokazuje również, co może zadziałać w Twoim przypadku, jeśli naprawdę weźmiesz sobie do serca jego przesłanie: pracuj nad sobą i sprawdzaj efekty, zamiast wierzyć w różne bajeczki. Nie musisz przy tym wcale zgadzać się z jego zaleceniami, za to włącz zdrowy rozsądek. Myśl krytycznie i zacznij w końcu działać!
Autor tej książki — psycholog, coach, trener — bez ogródek wskazuje kolejne pułapki zastawiane na osoby próbujące podążyć drogą rozwoju osobistego. Pisze o tym, dlaczego różne sztuczki nie działają i na czym polega iluzja serwowana przez rozwojowych magików. Pokazuje również, co może zadziałać w Twoim przypadku, jeśli naprawdę weźmiesz sobie do serca jego przesłanie: pracuj nad sobą i sprawdzaj efekty, zamiast wierzyć w różne bajeczki. Nie musisz przy tym wcale zgadzać się z jego zaleceniami, za to włącz zdrowy rozsądek. Myśl krytycznie i zacznij w końcu działać!
Wydawnictwo
SENSUS
Rok wydania
2015
Liczba stron
128
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.