...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaHistoriaRosyjskie wojny 1460-1730. Narodziny cesarstwa.

Rosyjskie wojny 1460-1730. Narodziny cesarstwa.

57,75 zł
EAN: 9788311117112
ISBN/ISSN: 978-83-1111-711-2
Produkt niedostępny
Waga:0.63 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2010r.
Oprawa broszurowa. Format 16,5x23,5 cm.

Historia wojen prowadzonych przez Rosję w latach 1460-1730 ukazuje proces kształtowania się tego mocarstwa, jak również czynniki, które zadecydowały o jego późniejszej potędze i hegemonii w Europie. Z książki dowiadujemy się, w jaki sposób dławione przez Ordę, moskiewskie państewko zrzuca stopniowo tatarskie jarzmo i przekształca się w wielkie i potężne księstwo. Kolejna przemiana następuje w ogniu wielkiej smuty, buntów, rebelii, ustawicznego bezkrólewia przerywanego przez licznych samozwańców oraz pierwsze poważne konflikty z Zachodem. Jednocześnie na wschodzie trwała bezlitosna walka z islamem. W końcu XVIII wieku powstaje kolosalne imperium, z którym odtąd muszą się liczyć wszyscy. Wcześniej Rosja opanowała szlaki wiodące na Syberię, zdobyła dostęp do dwóch akwenów morskich, a niebawem miała też dotrzeć do Pacyfiku. Ostatecznie jednak siła Rosji obróciła się w jej słabość i państwo carów stało się kolosem na glinianych nogach.
Wydawnictwo BELLONA
Rok wydania 2010
Liczba stron 52

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.